...kérdezze meg orvosát, gyógyszerészét... miről?!


Ez egy valóban jogos kérdés, amit az oregoni székhelyű Briteside cég fel is tett, amely kannabisz termékeket forgalmaz. Mivel senki sem tud erre meggyőző választ adni, a vállalat úgy döntött, hogy olyan stílusú paródia videót készít, amely lényegében kigúnyolja a legtöbb vényköteles gyógyszert gyártó céget.
A Brightside a Sandwich Video hirdetési céget kérte fel, hogy készítse el a videó paródiát, amely két szenvedélyes felnőttet ábrázol, akik végre megkapják a szükséges segítséget az enyhülést hozó kannabisz formájában. A videó ugyanúgy kezdődik, mint egy átlagos gyógyszerreklám, azonban provokatív fordulatot vesz, amikor a filmben szereplő női hang a gyógynövényt ajánlja. "A Briteside széles választékot kínál azokból a fajtákból és termékekből, amelyek kielégítik az igényeit," - mondja a narrátor. "Válassza ki a kívánt élményt, és elküldjük önnek a legmegfelelőbb gyógynövényt. Ha tetszik önnek, amit küldünk, tartsa meg az egész üveggel. Még néhány nugátot is küldünk, hogy még jobban érezze magát."
A videó felsorolja a potenciálisan félelmetes mellékhatásokat, többek közt az "eufóriát, a megnövekedett étvágyat, az akaratlan nevetést, a zene iránti fokozott érzékenységet és a csökkent szorongást."
Talán a paródia videó legjobb része az, amikor a klasszikus figyelmeztetés elhangzik a legvégén, csak egy kicsit továbbfejlesztett változatban:

"Kérdezze meg kezelőorvosát, hogy a kannabisz megfelelő-e az Ön számára. Valószínűleg az."

"A High Times arról számolt be, hogy a Briteside már partneri megállapodásokat kötött a gyógyszertárakkal Portlandben, Bendben és Ashlandben,  hogy bolti kiszerelésben szállítja a termékeket aznapi kézbesítéssel az orvosi és rekreációs kannabisz páciensek számára. Az egyik gyógyszertár tulajdonosa, akivel együttműködést kötöttek, Mike Hayes, a Miracle Greens gyógyszertár társtulajdonosa."
"Nagyon örülünk, hogy együttműködhetünk a Briteside-al, mivel az e-kereskedelmi platformjuk lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy pontosan tudják, milyen termékeket vásárolunk. Továbbá lehetővé teszik számunkra, hogy jobban megértsük és előre felmérjük a fogyasztói keresletet" - mondta Hayes. Justin Junda, a Briteside társalapítója és vezérigazgatója szerint a cégnek egyetlen fő célja van, mégpedig az, hogy a kannabisz beszerzését megkönnyítsék a fogyasztók számára."
"Azért vagyunk, hogy egyszerűbbé tegyük az életet a kannabiszt fogyasztók számára. A kannabisz-ügyfelek számára három dolog rendkívül fontos, hogy tudják: kedvenc termékeik valóban raktáron vannak-e az általuk kedvelt gyógyszertárban, hogy hosszú sorban kell-e várakozniuk a vásárlásra, és néhányuk esetében, különösen az egészségügyileg akadályozottak számára döntő fontosságú, hogy egy gyógyszertárhoz eljutni nem kis feladat. A gyógyszertárakkal való együttműködéssel enyhíthetjük ezeket a túlságosan gyakori problémákat" - mondta Junda.

A High Times cikkje alapján
 

Vissza

Ezeket olvasta már?

László kannabisszal harcol a Crohn betegség ellen

"Itt nincs mellékhatás. Az a mellékhatás hogy éhes leszel és maximum alszol egy nagyon mélyet. Talán kevesebbet álmodom… nem is tudom. Az egyik köztudott mellékhatása a rövidtávú memóriára gyakorolt hatása...a kivonatoknál ez nem érvényesül, hiszen külön választják a két hatásért felelős részeit a növénynek..."

A www.orvosikannabisz.com cikkje

...

A WHO megállapításai támogatják a CBD-t

A kannabidiol (CBD) szabályozásában érdekeltek egy második fontos akadályon vannak túl, mivel múlt héten az Egészségügyi Világszervezet (WHO) értékelése Bécsben pozitív eredménnyel zárult...

...